سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در حریم اهل بیت(ع)

بنام خدا


سلام خدا بر  اهل قم باد
مردمی که باز هم اوج عظمت و ابهت خویش را نشان دادند سلام بر مردمی که دوباره و در روزی دیگر از ایّام الله دیگر به ندای دعوت  رهبر و مراد خود لبّیک گفتند و دست دشمنان این نظام مقدّس را توی پوست گردو گذاشتند .
نه چرا فقط سلام بر مردم قم؟!
سلام بر ایران و ایرانیان سر افراز، سلام خدا بر مردان وزنان غیور آذری ،درود خدا بر کودکان معصوم سیستان ، آفرین بر عشایر قهرمان و شجاع کشورمان،
امروز همه و همه از خودشان و منیّتشان گذشتند و ما رسیدند و بلکه وصد البته در طول تمامی ایّام این ما بودن خویش را حفظ کرده و می کنند . و همین اتّحادشان بود که بفرموده امام عزیزتر از جانمان باعث پیروزی این نهضت الهی شده و ایران خوارو ذلیل  شاهنشاهی را تبدیل به ایرانی سر بلند و قهرمان کرده ایرانی که الان دیگر چشم امید همه مظلومان عالم شده و خاری در گلوی دشمنان  ودین و میهن عزیزمان.
و امروز نیز همین سربلندی وارزش جهانی ما به اوج رسیده ودوباره ایران سلامی با همیّت ایرانیان مسلمان  به دنیا رخ نشان داده آمریکای ذلیل را به خاک ذلّت و پستی کشانده است .
پس بیائیم این عزّت و سر بلندی را در سایه رهبری عزیز از تبار اهل بیت(ع) و فرزندی از فرزندان صالح خمینی کبیر(ره) برای همیشه در تاریخ ثبت کنیم و با افتخار تمام  پرچم این نظام اسلامی را توسّی جانشین خلف امام زمان (عج) به دست صاحب اصلی این کشور بزرگ و مسلمان بسپاریم
ان شاءالله




  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 85/11/22ساعت  9:5 عصر  توسط صراط 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    انتقال به مکان جدید
    [عناوین آرشیوشده]